Na základe požiadaviek zákazníka realizujeme aj riešenia na mieru, ktoré zohľadňujú špecifické potreby našich klientov a sú v prípade potreby integrované so štandardnými komponentmi IIS MIS, príp. externými aplikáciami klientov (na báze moderných technológií typu SOA, ESB, web-services, ap.), resp. aj úplne nezávislé od týchto riešení. Naším cieľom z tohoto uhla pohľadu, je vytvárať klientom nové možnosti pre zvyšovanie kvality a efektívnosti ich aktivít.
Systém bol vytvorený v rámci projektu "Kompetenčné centrum inteligentných technológií pre elektronizáciu a informatizáciu systémov a služieb". Jeho hlavným cieľom je najmä elektronizácia procesov riadenia duševného vlastníctva pre potreby STU v Bratislave na princípe využitia komplexného informačného systému integrovaného s ostatnými systémami STU.
Informačný systéme pre komplexné riešenie problematiky prenájmov priestorov na všetkých fakultách STU v Bratislave vrátane UzŠDaJ. Využitie systému prinieslo významné efektívne a centralizované sprehľadnenie evidencie, spravovania, ekonomiky a saldokontného spracovania prenájmov. K dispozícii je aktuálna ekonomika prenájmov a prostriedky pre automatizovanú kontrolu korektnosti a včasnosti úhrad nájomného s možnosťou hromadnej tlače výziev na úhradu a prípadných penalizácií.
Riešenie je univerzálne použiteľné pre ďalšie univerzity a organizácie v SR.
Système Intégré de Gestion de Licenses
Komplexné riešenie elektronického systému na evidenciu, spracovanie a vydávanie dovozných licencií na priemyselné výrobky pre dovozcov na tovary z Číny a tovary pochádzajúce z tretích krajín pre zabezpečenie realizácie opatrení platných od 1. mája 2004 vstupom Slovenskej republiky do Európskej únie. Systém bol implementovaný pre potreby Ministerstva hospodárstva SR.
Naša spoločnosť vybudovala pre potreby Úradov verejného zdravotníctva v SR informačný systém za účelom zberu, ukladania a využívania informácií o skutočnostiach, ktoré majú vplyv na zdravie obyvateľstva v oblasti vykonávania štátneho zdravotného dozoru. Slúži ako zdroj informácií pre prípravu podkladov na opatrenia a rozhodnutia orgánov na ochranu zdravia a ďalšie špecializované výkony spojené s ochranou zdravia ľudí.
Système Intégré de Gestion de Licenses
Základnou požiadavkou Ministerstva hospodárstva SR bola nevyhnutnosť extrémne rýchlej realizácie a zavedenie informačného systému do reálnej rutinnej prevádzky. Hoci rozsah projektu pokrýval takmer celú škálu principiálnych činností MH SR súvisiacich s agendou na podávanie žiadostí a evidenciu.
Informačný systém ISÚVZ predstavuje významný prínos pre skvalitnenie činnosti Úradu verejného zdravotníctva SR a 36 Regionálnych úradov verejného zdravotníctva v rámci celej Slovenskej republiky pre oblasť kontroly a ochrany zdravej výživy a oblasť administratívno-organizačnú. Prevádzkovanie centrálnej databázy s možnosťou vzdialeného on-line prístupu z celej republiky.
Implementácia informačného systému bola realizovaná za účelom komplexného riešenia problematiky prenájmov priestorov na všetkých fakultách STU v Bratislave vrátane UzŠDaJ. Základnou požiadavkou realizácie projektu bolo definitívne vyriešenie centrálnej evidencie, spracovania a ďalšieho procesovania prenájmov nehnuteľných priestorov vo vlastníctve všetkých fakúlt STU.
Systém bol vytvorený v rámci projektu "Kompetenčné centrum inteligentných technológií pre elektronizáciu a informatizáciu systémov a služieb". Jeho hlavným cieľom je najmä elektronizácia procesov riadenia duševného vlastníctva pre potreby STU v Bratislave na princípe využitia komplexného informačného systému integrovaného s ostatnými systémami STU.
Integrovaná tvorba dokumentov je podporovaná na báze produktov Microsoft Office® (Word, Excel) a OpenOffice, LibreOffice (Writer, Calc). Systém podporuje a umožňuje evidenciu dokumentov ku konkrétnym databázovým záznamom (skenované dokumenty, texty, obrázky, ap.) pre jednotlivé agendy Registratúry (registratúrne záznamy, spisy ...). K ďalším najvýznamnejším parametrom práce a funckionalitám patrí disponibilita a podpora pre...
viac informácií...